Tuesday, March 3, 2009

Trend terbaru

Hai semua... arini aku terasa nak menulis plak... oleh kerana kekurangan idea dan masa telah menyebabkan aku dah lama tak menulis didalam blog ni.

Hari ni aku mempunyai sedikit kelapangan waktu walaupun balik lewat malam bekerja, namun itu semua tidak mematahkan semangat aku untuk menjenguk blog kawan2 yg lain. Setelah melawat kebanyakan blog kawan2 akhirnya aku mendapat idea untuk menulis mlm ni. Sekarang ni aku tgk dah menjadi satu trend yang baru untuk menarik perhatian ramai mengunjungi blog masing-masing.

Tentu korang semua pun dah perasan, antara trend yang boleh aku katakan menarik dan mngubah selera pembaca, adalah membuat kuiz ataupun pertandingan cabutan bertuah didalam blog masing-masing. Walaupun hadiah yang ditawarkan tidaklah menarik tapi bagi aku itu cukup untuk membuat pembaca menjadi suka dan gembira untuk menyertai pertandingan tersebut.
Secara tak langsung ramai pelawat akn memasuki blog tersebut bagi menyertai pertandingan yang dianjurkan.



Ada juga pertandingan yang dilakukan tanpa pembaca/pelawat sendiri sedari yang mereka telah secara automatiknya memasuki pertandingan tersebut. Aku amat berminat sangat dengan cara ni, blog rjuna dan blog mietos juga ada mengadakan peraduan yang menarik. So kepada pembaca korang semua pun boleh melawat blog mereka.

Kpd Rjuna n mietos thanks coz berjaya memberi aku ilham menulis dan berjaya menarik perhatian aku untuk melawat blog korang.

2 comments:

Anonymous said...

hehe ni bodek ke apa nih, takpe aku suka trafik, jom komen seikhlas hati di blog ku

walaupun aku jarang2 update

Ejoy said...

hahahah ni bukannya bodek rjuna.. tapi mmg patut diberi pujian

Post a Comment