Friday, March 6, 2009

Sabun eomura

Baru-baru ni waktu dok sibuk-sibuk aku ym tetiba je masuk satu ym dari kenalan lama, mesti korang nak tahu siapakan... cukup sahaja aku bgth seorang kawan perempuan. Dulu aku mmg baik dengan dia sewaktu belajar di politeknik, ibarat teman tapi mesra heheheh tapi sekadar teman je ek.. oppssss jgn gosip...

First sekali soalan dia tanya kat aku macam nak terjah je heheheh, cuba korang bayangkan kalau ada awek yang tanya korang... "ko nak kawinkan????" peghhhh... mesti ada rasa sesuatu je... yela tanpa salam ataupun ayat permulaan heheheh pastu aku cakap la yup n tanya kenapa... lorr.. rupa-rupanya dia nak suggest satu produk kat aku, dia cakap produk ni bagus, boleh hilangkan jerawat muka n memutihkan muka. Aku cakap la kat dia... perempuan je yang pakai produk muka ni.. dia pun cakap... xlah aku dulu kawan laki yang bgth... dulu muka dia cam jalan tar tak cukup turap je... belubang sana dan sini tapi sekarang muka dia dah handsome.

Tetiba je aku rasa cam berminat sangat.. biasanya aku tak berminat dengan produk-produk ni... Sapa yang tak nak hensem dihari persanding beb.. dlm kepala otak aku ni terfikirlah plak "alangkah baiknya kalau produk ni boleh melicinkan kulit muka aku ek" heheheh beranganla kejap ngeheheh... ok sambung balik.. sebenarnya aku pun teringin gak at least kurang la ckit jerawat kat muka aku ni... asyik selalu dok kena kutuk muka berlubang je.. nak la plak rasa dipuji...
(wah giler pujian aku ni.



So dia pun bgth nama produk tu eumora tapi harganya mahal beb RM 95 satu ketul kecil. Tapi aku tak heran semua tu yang penting aku bleh jadi hensem hahahahah... so dia terangkan cara penggunannya serta effect dia sekali... selepas puas mendengar penjelasan aku pun order la sabun tu... so sekarang ni aku baru je guna dalam 5 hari..

Nampaknya mmg ada perubahan sedikit tapi setakat mana perubahan tu aku tak tau la. Bagi kawan-kawan lelaki aku syorkan untuk guna sabun ni coz ianya mudah tak perlu scrub,cleanser,toner dll.

Bukannya apa aku syorkan kat korang... kalau boleh aku nak gak hensem bersama kawan-kawan aku yang lain heheheheheh. Bagi aku, aku letakkan tempoh percubaan terhadap produk ni selama 3 bulan, kalau ianya berhasil aku akan terus menggunakannya... So kepada korang semua nantikan perubahan wajah ku yang terbaru hehehhehe.

2 comments:

Anonymous said...

Tuu dia sabun rm95 seketul, ajer giler

sabun di bilik mandi sabun ada tak? wakaka

r i J a L said...

hohoho.. aje sabun RM 95.. hehehe...

pakcik lebih percaya pd kecantikan asli..

ngahahaha...

Post a Comment