Monday, November 24, 2008

Tag

Oleh kerana aku telah di tag oleh Rjuna maka disini aku akan jawab semua soalan tersebut. Diharap jawapan ini dapat menggembirakan hati rjuna.

1. If your lover betrayed you, what will your reaction be?
- Aku tinggalkan je dia.

2. If you can have a dream to come true, what would it be?
- Menjadi seorang ahli perniagaan yang kaya dan berjaya serta mempunyai keluarga sendiri.

3. Whose butt would you like to kick?
- Manusia yang cuba menjatuhkan agama Islam.

4. What would you do with a billion dollars?
- Sedekah kepada fakir miskin, anak yatim dll serta menunaikan haji dan membuat sedikit pelaburan.

5. Will you fall in love with your bestfriend?
- Tak kot coz sekarang ni aku dah bertunang.

6. Which is more blessed, loving someone or being loved by someone?
- Bagi aku dicintai lagi mudah daripada mencintai.

7. How long do you intend to wait for someone you really love?
- Bergantung pada keadaan.

8. If the person you secretly like is already attached, what would you do?
- Biarkan sahaja.

9. What do you pray each day for your loved one?
- Semoga dia sentiasa berbahagia.

10. What takes you down the fastest?
- Buat masa ni takdelah lagi yang mampu membuat aku down dengan cepat hahahah. Hdp mesti diteruskan beb.

11. How would you see yourself in ten years time?
- Sudah berkeluarga, mempunyai anak-anak, menjadi seorang bapa & suami yang beriman bertanggungjawab dan hidup kaya raya serta berjaya.

12. What do you really want at the moment of responding to this tag?
- Jawab soalan dan memenuhi kehendak kawan aku Rjuna.

13. What kind of person do you think the person who tagged you is?
- Seorang yang baik hati dan suka membantu aku. (my best friend)

14. Would you rather be single and rich or married but poor?
- Dua-dua aku tak nak. Aku nakkan keluarga dan kekakayan hahahaha (materealistik gak aku ni ek).

15. What’s the first thing you do when you wake up?
- Buka mata n bersyukur kerana aku masih lagi hidup di dunia ni.

16. What’s the character must have in your partner?
- Yang penting memahami diri aku dan boleh menggembirakan aku.

17. If you fall in love with two people simultaneously, who would you pick?
- Soalan ni memang ssh aku nak jawab. Biarlah Allah je yang menentukannya.

18. Would you forgive and forget no matter how horrible a thing the someone has done?
- Aku mmg ssh memaafkan orang yang melakukan kesalahan kat aku. Tetapi tgk jugakla kalau kesalahan yang kecil tu aku ignore kan je but kalau yang besar tu sorrylah...
(Walaupun luka telah hilang tetapi parutnya masih ada).

19. Do you prefer being single or having a relationship?
- Mestilah nak ada relationship. Jiwa aku ni akan sentiasa rasa kosong kalau takde yang memenuhinya. (biasala lelaki)

20. Would you leave your family behind just to chase
your dreams?

- Jika pengorbanan itu harus dilakukan maka aku akan memilih jalan tersebut sptmana yang tlh aku lakukan.

0 comments:

Post a Comment