Sunday, April 5, 2009

Kekasih lama

Arini aku nak cerita ttg kekasih lama... Aku percaya korang semua pasti ada kekasih lama atau lebih dikenali lagi sebagai x girlfriend. Hahahaha tetiba je aku terfikir untuk menulis tentang cerita ni...

Baru2 ni aku mendapat panggilan telefon daripada nombor yg aku tak kenali... Tetiba je dia cakap "ni ejoy kan" aku pun cakap la ya and tanya sapa ni..??? kemudian dia bgth namanya... Disini biarlah aku rahsiakan namanya heheheh Sebenarnya dia nak menjemput untuk hadir ke majlis perkahwinannya mgu depan. Tapi dia cakap datang je rumah sebelah isterinya nanti di jerantut (kota gelangi). Time tu aku tak syak apa2 tentang majlis dia, cuma dia pesan suruh datang juga seolah-olah ada sesuatu yang bakal berlaku .... hahhh apa yang berlaku... itu aku tak tahu hahahah

Tengahari tadi plak aku dapat satu sms daripada kawan baik aku di politeknik... sms dia berbunyi begini "ejoy, ko gi tak nanti majlis perkahwinan x girlfriend ko?" aku pun tanya dia balik... "sapa x girl aku?" then dia pun cakap... takkan la bakal suami dia tak jemput ko 11 april ni... Dengan tetiba je aku terfikir ttg kawan aku yang jemput hadir ke majlis perkahwinanya... hahahahah bagi aku mmg klakar coz x girl aku bakal berkahwin dgn kawan aku sendiri...

Kalau korang ditempat aku camne rasanya ek???? Tapi bagi aku mula2 tu mmg terkejut..... tapi klakar pun ada... Aku tahu yang kawan aku ni dulu mmg minat kat x girl ni... tapi tak sangka plak dia bakal berkahwin dengannya coz setahu aku dulu dia couple dgn orang lain... waktu bla dia mengorat x girl aku ni... itu aku tak tahu... tapi 11 april ni aku akan hadir ke majlis tersebut dan aku nak tahu cerita sebenar bagaimana blh bercouple...

Betul kata pepatah lama "kalau dah jodoh tak kemana".. untuk kawan aku... Selamat pengantin baru bro.. aku doakan korang berdua akan berbahagia hingga ke akhirat insyaallah...

2 comments:

r i J a L said...

hah.. tu dia.. ada ex-awek lain plak kisahnya..

x pe bro.. ko pun dh nk kawin gak.. lenjan jer..

Ejoy said...

hahahahah.... lenjan...???? cam biasa je... ahaks

Post a Comment