Tuesday, April 7, 2009

Penapis air Bio Aura Hi-Tech Water System


Arini aku nak bercerita sedikit ttg penapis air. Aku percaya, kebanyakan daripada rumah korang semua mesti ada penapis air, mungkin ada juga yang tiada terutamanya rumah orang bujang, betul tak heheh... Korang tahu tak betapa pentingnya mempunyai penapis air dirumah?

Air yang disalurkan oleh syarikat air dirumah kita ni... tak terjamin tahap kebersihannya, kandungan klorin juga tinggi... jika tak bernasib baik, air yang keluar dari paip rumah korang mesti berwarna kekuningan dan boleh mengundang kepada penyakit.

Korang semua jangan fikir jika air tersebut dimasak, kuman-kuman akan mati semuanya... tapi ternyata ianya tidak benar sama sekali. Oleh itu aku sarankan kepada korang semua supaya membeli penapis air BIO AURA HI-TECH WATER SYSTEM kerana ianya sungguh bagus sekali. Korang jangan sayangkan duit sangat kerana duit tidak boleh memberi kesihatan kepada korang.

Dengan adanya penapis air ni, kesihatan korang akan terjaga... bukannya apa aku cakap camtu coz penapis ni mampu untuk menghindarkan segala penyakit termasuklah darah tinggi, kencing manis dan lain-lain lagi disamping dapat memberi tenaga kepada korang semua.

Untuk mengetahui lebih lanjut lagi korang boleh klik dibawah:

Penapis air Bio Aura Hi-Tech Water System

Jika korang berminat untuk mempunyai penapis air diatas, korang bleh tinggalkan no phone atau emel di bahagian komen bagi memudahkan segala urusan perniagaan dilakukan. Harga boleh dirunding.

8 comments:

Rjuna said...

Rumah aku pakai RX-Water Aura dan satu lagi Penapis air Elken, betul air yang dibekalkan kat kita tak bersih, klorin banyak dan kadang-kadang air yang dirawat (air najis yg recycle) maaf la kalau buat korang loya, kalau tak, apalah guna INDAH WATER tu kan.

Bayangkan camner nasib org miskin, guna air paip biasa, terus masak air

bisnes ke bang ejoy hehe

Ejoy said...

lebih kurang camtu la mil heheheh

erni said...

ye ke..kawan aku pun ada jual air macam ni gak tapi dia kata kalo org sihat minum air bertapis cam ni xelok..sbb kita sihat..kalo org yang sakit ok..aku air paip pun aku tibai..hehe..

Ejoy said...

erni, bahaya klu minum air paip... nanti boleh sakit perut coz air tu ada kuman

erni said...

mak aku kata kalo minum air paip xcampur ngan air masak xpe..tapi kalo letak air paip separuh gelas, pas tu campur air masak..tu yg sakit perut..mak aku kata la..

rockstar.atoy said...

alamak jual penapis air lak...penapis air mani ada tak?(kondom) kau jual kat erni..time aku nak kenduri time tu la dia nak beranak..awal2 tak nak buat...

Ejoy said...

nak buat camne... benda dah jadi... time aku kawin pun dia xleh datang...

erni said...

hampeh..yg korang xnyempat2 nak kawin time aku nak beranak apsal??

Post a Comment