Friday, April 17, 2009

Jamil punya tag

1. Anda rasa anda HOT?
Hmmm... mmg hot pun... arini x hujan.. so mmg hot sgt..

2.Letak gambar kegemaran anda



3. Kenapa anda suka gambar ini?
Coz aku rasa gambar ni menampakkan diri aku yang handsome walaupun hakikatnya aku ni x berapa nak handsome heheheh... yg plg penting... tunang aku suka sgt gambar ni hehehehe

4.Bila kali terakhir makan pizza?
Kalau x silap aku dua bulan yang lepas, makan dengan dua orang awek comel oooo jgn x caya... siap aku belanja diaorang lagi... oleh kerana terlalu excited kuar dgn awek, aku lewat masuk keja aritu huhuhuhu...

5.Apa yang anda buat selain selesaikan tag ni?
Tgk tv3, tapi aku pun tak tahu cite menda just layannnn jeeee....

6.Selain nama sendiri, anda suka dipanggil dengan panggilan apa?
Kalau sewaktu bekerja aku lebih suka orang panggil aku dengan nama encik coz nampak cam korporat ckit huhuhu klu dgn tunang lebih suka dia panggil aku abang.. nampak cam respect kat aku huhuhu klu kengkawan lebih senang dipannggil dengan nama ejoy... nampak cam mesra dan friendly.

7. Soalan dari diri sendiri=klu korang boring korang suka buat apa ek?
Waktu boring aku lebih suka habiskan masa gi office buat kerja or gi tgk wayang atau karaoke.. release tension beb...

8. Sebarkan Tag ni pada 6 orang kawan anda
Aku tak nak sebarkan.. terpulang kepada sesiapa yang berminat untuk menjawab tag ni..

0 comments:

Post a Comment