Sunday, November 22, 2009

Keluar dating

Salam,
Hari ni hari ahad, seperti biasa hujan turun dgn lebatnya sejak semalam, aku dan isteri telah plan nak kuar gi dating heheheh (jgn igt waktu cinta je bleh kuar dating) tapi hujan lebat plak tu.. so terpaksa la tgu sampai lepas zohor. Nampaknya hujan dah semakin reda.

Lepas zohor aku dan isteri bersiap untuk kuar. Tempat pertama yang aku tuju mestila bank hehehe lagipun hari ni dah gaji.. Pastu aku gi kedai kek gi tempah kek bertunang untuk adik ipar aku.. Bla dah selesai menempah kek.. aku gi kedai baju plak.. isteri aku nak beli baju untuk hari pertunagan adiknya...

Biasala orang perempuan, klu bershopping mesti la lama.. bagi lelaki macam aku ni mesti bosan menunggu... tapi nak buek camno.. dah isteri sendiri... kena tunggu la. hahahahh (sapa tak syg isteri woi...)

Habis bershopping beli baju, kitaorang pi Kuantan Parade plak.. kali ni pi cari barang hiasan diri untuk isteri plak... Bla dah selesai baru la kami pi usha barang baby.. Bukannya apa.. isteri dah sarat mengandung so kena gak standby barang baby... Apa yang patut dibeli... semua tuu kena usha beb... kena la buat bajet sikit.. Untuk ank sulung ni mestila excited ckit hehehehehe...

Bla dah penat berjalan n bershopping, perut plak dah berkeroncong.. apa lagi.. pi pekena secret resipi la hehehehhe Isteri aku dok senyum lebar bla aku blanja makan kek.. orang perempuan ni mesti la suka makan kek.. tambah plak nampak mcm2 jenis kek ada kat sana heheheh.. x ckup makan kat ctu.. kitaorang pi tapau plak kek untuk mkn kat umah... gelap mata tgk kek kat ctu.. semuanya nampak sedap...

Ok skang ni perut dah kenyang.. time to watch film heheheheh... korang semua nak tahu.. punya la sejuk dalam panggung tu.. nak menggeletar rasanya... tapi aku tahan juga... nasib baik ada isteri kat sebelah... bleh gak buat hilang rasa sejuk heheheh (jgn jales yek apek ngan jamil)

Habis je tgk wayang kitaorang pun balik la umah... hari pun dah gelap.. lagipun tadi dah janji ngan isteri nak kemas umah sama2 hehehhehe... So kepada sesapa yang tak kawin lagi.. baiklah cepat2 kawin.. rugi kawin lambat che oi... hahahhah...



1 comments:

Rjuna said...

adik ipar yg jadi pengapit dengan apek haritu ker?

ewah makan kek tak hengat nak yg secret recipe hehe selamat berbahagia.

nanti dah ada anak haha takleh nak dating dah

Post a Comment