Saturday, November 21, 2009

Hari ini (21.11.2009)

Hari ini... boring gilerrrrrr hujan tak henti2 turun... Klu ikutkan hati nak bgn tdo lmbat... Tapi apakan daya, disebabkan mgu depan aku nak bercuti berhari raya, aku terpaksa gi office untuk siapkan semua kerja... klu tak gi for sure kerja aku nanti tinggi cam gunung everest hahahah...

Kat office plak aku keja sorang2 jerk... Biasanya klu ari sabtu ni ramai lagi yg datang keje, mungkin disebabkan ari hujan... so depa pun dok malas nak gi office... Dok tgh buat keja tuuu tak sangka jam dah tepat menunjukkan kul 4.00 petang... Alamak.. tadi dah janji dgn isteri nak makan sama... So apalagi.. cepat2 la kemas barang n balik hehehhehe

Makan time... Arini aku makan ayam masak kurma, arca timun n carrot, sayur kailan masak tumis....Dua kali aku tambah nasi arini... favourite aku tuuu, ayam masak kurma... ISteri aku apalagi tersenyum lebar laa tgk aku mkn bertambah... Ini maknanya masakan dia sedap hahahah.. Tq sayang sebab masak masakan kegemaran abang arini.. I love so much muahh muahh... eh.... romantik plak aku heheheh jgn jales... Ni aku sure klu jamil nagn apek baca mesti nak termuntah hahahah...
Korang jgn jales ek apek ngan mil.. eh lupa nak sebut nama petai skali.....(petai pun suka interframe gak) nanti bila korang dah kawin... korang pun boleh tulis camni hehehhehehe

Tadi aku bincang ngan isteri, esok kitaorang nak gi dating... cadang-cadangnya nak gi tgk wayang cite 2012... tapi tak tahu la best ke tak... pastu nak gi usha barang baby n mkn petang plak kitaorang nak mkn cake coklat indulgent di secret resipi... pergggh sedapnya heheheh... terbayang plak kek tu hahahah yummy yummy

Klah esok aku sambung cite lagi... bye.

Wassalam.

7 comments:

Rjuna said...

gambar takde ke, gambar scan baby ke, gambar ayam masak kurma ke haiya haha

biasalah org tgh bahgia, teringat yg ko fwd email pasal hubungan suami-isteri tu

sebulan kahwin ayang, abang apa semua

2 tahun kawen apa pulak ko tulis nanti hehe

r i J a L said...

tu dia abg juju berkata kata.. hahaha..

senang hati aku tgk kwn² bahgia.. alhamdulillah..

Ejoy said...

Sorry la gambar takde... x sempat nk ambil.. camni la... ko bayang je semua benda tu hahahah for sure nampak kan hehehhe.... Mmg la baru2ni bahagia tapi aku sentiasa berdoa agar bahagia selama2nya.. yang penting ikut je tips2 bekeluarga.. insyaallah 10 tahun akan datang pun masih sayang, abang heheheh

H+zizy said...

Wakaka, abg enterfrem kembali! Eceh, laju je kata arini "21.12.2009". Ni mesti nak tunggu Santa Kloss datang umah hehe.. Tu ar, syok tengok ko yeppi berfamili =)

Ejoy said...

Alamak... typing error.. tq mr petai coz perbetulkan kesilapan aku... bukannya apa nak laju tuu.. x sabo nak tgu baby kuar heheheh..

erni said...

oit cik abg..wah sonok nampak..hehe..scan anak laki e pompuan?bape bulan dah??mak aku pesan kat aku dulu, mengandung jgn tgk cite bukan2..cite ganas2..yg byk action..dia soh tgk cite yg cool je..yg romantik je..wahaha..aku xtengok cite yg bukan2..tapi anak aku skarg leh tahan ganas la..nampak je lembut..garang ikut aku..hehe..

Ejoy said...

Terima kasih erni atas nasihat ko tu heheheh aku tak tgk citer ganas... tapi aku tgk cite $#$& opppsss senset heheheh gurau.. dah scan dah aritu.. tapi tali pusat dia tutup tang kemaluannya... so tak tahula jantina apa lagi

Post a Comment