Tuesday, October 7, 2008

Jalan-jalan Hari Raya


Pada hari sabtu yang lepas (raya ke4) Jamil dan apek ada bertandang ke rumah aku. Terima kasih kerana sudi menziarahi aku dirumah. Lama aku tak jumpa dengan diaorang semua... hahahah banyak juga benda yang kita borakkan.. tak sangka sudah 8 tahun kami tidak bersekolah tetapi tradisi jalan diwaktu raya masih kami amalkan... buat pengetahuan semua hampir setiap kali raya pasti kami bertiga akan keluar bersama-sama berhari raya... Hari tu kitaorang cadang nak pi tgk wayang cite senario... tapi rezeki takde... tiket wayang habis dijual ibarat goreng pisang panas... so terpaksalah tukar kepada pelan B... korang nak tahu apa dia pelan B tu??? konon-kononnya nak pi la main boling... bila dah sampai tang ctu.. penuh plak budak2 black metal yang kurang menyenangkan aku Jamil dan Apek... nak main pun takder selera.. mereka langsung tak pandai nak hormat orang... tak tahulah apa nak jadi dengan budak2 zaman sekarang ni... langsung takder pendidikan sivik.. so tukar la plak pelan C... nak pergi karaoke... puas pi cari pusat karaoke.. tapi semuanya tutup... macam takde rezeki je aritu nak bersosial... so apalagi pi jln2 makan angin dalam kete jelah... walaupun aktiviti tahun ni kurang memberangsangkan seperti tahun-tahun yang lepas... tapi aku bersyukur kerana dapat keluar dengan apek dan jamil... thanks guys... you are my best friend...forever

0 comments:

Post a Comment