Monday, December 22, 2008

HUKUM CINTA

Setiap manusia di dunia ni pasti pernah merasa betapa indahnya hubungan percintaan. Pasti anda semua pernah menjalinkan hubungan percintaan dengan pasangan anda. Setiap hubungan pasti ada saat-saat gembira dan berduka.

Bagi aku setiap hubungan itu akan menjadi lebih manis dan bererti jika kedua-duanya saling memahami antara satu sama lain. Setiap pasangan harus sentiasa alert dengan pasangan anda sendiri.

Ada dua hukum cinta yang anda patut kena tahu jika pasangan anda sedang marah atau merajuk.

1. x angkat telefon + x bls sms = merajuk.

2. Off hset = Marah atau benci

Dua hukum tersebut jelas memberi maksud yang sebenar. Jika anda semua pernah mengalami situasi begini, anda seharusnya kena tahu bahawa pasangan anda sedang merajuk ataupun marah. Apa yang perlu anda lakukan adalah dengan cara memujuknya semula supaya dia akan kembali seperti biasa.

Cara-cara memujuk.

1. Pergi ke rumahnya dan memberi sejambak bunga.
2. Meminta maaf dengannya secara bersungguh-sungguh walaupun kita tidak bersalah
kerana kaum hawa mmg suka tgk lelaki ni merendah diri.
3. Kalau anda seorang yang romeo, anda boleh nyanyikan lagu-lagu jiwang kepadanya,
mungkin cara ini akan berhasil kerana perempuan mmg suka teman lelakinya
menyanyikan lagu untuknya.

Aku rasa dengan cara ini pasti akan membuat hubungan anda semua menjadi lebih manis dan penuh dengan kenangan. Biasalah asam garam kehidupan kadang-kadang manis dan kadang2 sebaliknya. Setiap hubungan itu pula boleh disamakan dengan gelombang dilautan kadang-kadang tenang, kadang-kadang bergelora.

2 comments:

Anonymous said...

wah2..begitu caranya ijoy memujuk tunangnye..relaku pujuk..wakahkahkah..ape bagi bunga..bagi duit la..kompem ok nye..hehe..bunga bukan leh makan pun..hehehe..aku yg sentiasa lapa skrg ni..pk makan..makan..makan...

Ejoy said...

Hahahaha bagi duit tu bukannya memujuk tu erni... tapi nak bagi dia jadi materialistik hahahha

Post a Comment