Tuesday, December 8, 2009

Barang baru

Salam,
Arini aku nak cerita sikit tentang barang baru yang aku beli tadi.
Arini aku gi daftar line P1 w1max, so skang ni aku tgh test line dia samada laju atau tidak.. mula2 tadi mmg lembab giler... lebih lembab dari kura-kura dan siput.. Pastu aku pun rasa hangin la... mana tidaknya iklan kat dlm tv tu cam bagus je....

Disebabkan terlalu hangin mengalahkan angin puting beliung hahahahaha... aku pun call center P1w1max, pastu aku buat la complain kat dia... mcm2 la aku bising... then dia suruh aku buat macam2 kat modem tuu.. last sekali skang baru line dia ok.. ada la laju sikit... skang ni aku dlm tempoh percubaan selama 7 hari, jika aku tidak berpuas hati dengan servis yang diberikan... aku boleh cancel modem ni tanpa menanggung sebarang kerugian...

Biasala setiap sesuatu benda tu mesti ada kelebihan dan keburukkan... tapi P1w1max ni aku tak tahula samada banyak keburukkan atau kebaikkan.. masih terlalu awal lagi untuk aku buat andaian mengenainya... tapi klu la servis dia baik.. sure aku promote kat korang semua heheheh... Klah aku tak boleh nak tulis panjang2 ni.. maklum la nak test line heheheheh


4 comments:

Unknown said...

oh dah potong rupanya, kalau bukan streamyx tak cukup bagus (haha saja kasi hangat)

H+zizy said...

Mengapa percaya kepada yang kurang berpengalaman?-tu sebab gadis2 sekarang chenta sama 'season' man hihi..

r i J a L said...

woo.. baru potong rupanya.. hehehe..

Ejoy said...

Kalau kita tak percaya kepada yang kurang berpengalaman... camne dia nak berjaya... kena sokong tu yop.. yang penting murah dan ok heheheh

Post a Comment